Dode Monitor/Horizontale of verticale lijnen
Symptoom
De monitor gaat niet aan of toont alleen een aantal horizontale of verticale lijnen.
Oplossing 1 (Is niet van toepassing bij gebruik van monocel-batterijen)
Laadt de accu volledig op via een computer:
- Plaats de accu in je PM4. Deze oplossing is niet van toepassing als je monocel-batterijen gebruikt. Gebruik je deze wel? Ga dan verder met Oplossing 2.
- Zet je computer aan.
- Sluit je PM4 aan op je computer met de meegeleverde USB-kabel. De PM4 zou binnen 10 seconden aan moeten gaan. Gebeurt dit niet? Druk dan op Menu|Back. Gaat de PM4 nog steeds niet aan? Ga dan naar Oplossing 2.
- Wacht minstens acht uur voordat je de PM4 weer losmaakt. Laat je computer aan staan zodat het opladen niet onderbroken wordt.
Oplossing 2
Voer een harde reset uit op je monitor.
Waarschuwing: Afhankelijk van de leeftijd van je monitor kan dit leiden tot dataverlies uit het geheugen van je PM4. Data van je LogCard wordt niet gewist. Daarnaast zul je ook de tijd, datum en taal van je monitor opnieuw moeten instellen.
Een harde reset doe je zo:
- Verwijder de batterijen/accu uit het apparaat.
- Laat ze minstens een nacht uit het apparaat.
- Plaats de batterijen/accu terug in het apparaat.
Blijft het probleem zich voordoen? Vervang dan je PM door een PM5.