De PM5 monitor voor de indoor rowers en de SkiErgs gefabriceerd voor 14 april 2015 (4/14/15) kunnen problemen geven met het te los zitten van de batterijklep. Mogelijke problemen zijn het spontaan resetten van de monitor, knipperen van de back light en het verschijnen van error codes op je scherm.
We hebben de batterijklep anders ontworpen waardoor de batterijen beter blijven zitten in de monitor. Als tussenoplossing hebben we een klein stukje foam bevestigd in de batterij klep (dit tussen 14 april 2015 en 14 juli 2015 (4/14/2015 en 7/14/2015).
Om te achterhalen hoe oud jouw PM5 is, kijk je naar het serienummer van de indoor rower of de SkiErg. (Bekijk deze pagina voor meer informatie over de locatie van het serienummer per machine: Model D | Model E | Dynamic | SkiErg). De eerste set nummers is de datum dat de machine is verpakt in de doos. Als deze nummers een datum vroeger dan de 4/14/2015 aangeeft, dan raden we je aan de batterij klep op je PM5 te vervangen, ook als je geen problemen ervaart met je PM5.
Elke batterijklep waarop staat “REV A” of “REV B” welke geen foam stukje heeft in de batterijklep is beter te vervangen.
Om een vervangende batterijklep gratis aan te vragen, verzoeken wij u contact op te nemen met ons via info@concept2.nl.
Bij het vervangen van de batterij klep raden wij ook aan de laatste firmware versie op de monitor te zetten update je PM5.
Onze excuses voor enig ongemak dat veroorzaakt is door de niet goed functionerende batterijklep en we hopen dat u contact met ons blijft houden over toekomstige problemen met de monitor.
Telefoonnummer: 020-3450010
Email: info@concept2.nl