Service | Concept2

PM4 Troubleshooting

Resolution for Error Codes 120- through 129-

Error codes 120- through 129- occur when the monitor is being used with external or third-party software. If you receive this error, you should update the monitor firmware. With the exception of Concept2 ErgData, this error could also indicate a problem with the third-party software and not the monitor. If updating the monitor firmware does not resolve the issue, please report the problem to the software vendor.

For instructions on how to update your monitor firmware, please visit the appropriate page: PM3 | PM4

Resolution for Error Codes 120- through 129-

Foutmeldingen 120 tot en met 129- treden op wanneer de monitor wordt gebruikt met externe software of software van derden. Als u deze foutmelding ontvangt, moet u de monitorfirmware updaten. Met uitzondering van Concept2 ErgData, kan deze fout ook duiden op een probleem met de software van derden en niet op de monitor. Als het bijwerken van de monitorfirmware het probleem niet oplost, meld dit dan aan de softwareleverancier.

Ga naar de betreffende pagina voor instructies voor het bijwerken van uw monitorfirmware: PM3 | PM4